En bit kvar!

Jepp nu har man kommit en liten bit påvägen iaf..
Men det e fan inte lätt!  Men shhiiiieeet va gött det va att jag va nykter i lördags:D
Inte bara för att slippa bakisvärken på söndagen utan för det skulle förmodligen
slutat i skandal på ett eller annat sätt:P

Skönt att vara lite själv ikväll...
E ju aldrig det längre... visst jag vill gärna vara med honey..men ibland beöver man lite egen  tid..
VIlket jag inte har haft sen han blev arbetslös....ett tag sen med andra ord...

I helgen blire kusten:D ska bli såååå skönt att komma iväg;)
Hoppas att det blir lite gött väder o inte bara grått hela tiden:( ska ta med mig die sonnenbrillen bara
ifall om att:P dunsockarna ska givetvis åxå med! brrrr!
bara slappa mysa spela spel äta o dricka gott:D fan va nice!

NÄsta helg blire party i lilleskogen:D det ska bli skoj;D

får tga tag i allt än en gång;)me me me!
kom igen nu KArlsson för fan!
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0