Helg igen!

Nu e det redan lördag igen jisses vad tiden går fort! har inte orkat skriva på några dagar:P
har varit så trött på kvällarna:P Längtar efter våren nu.. Blir gött när snön försvinner och vårsolen sticker fram!
Såg att det visst var i måndags som jag skrev haha :P ja ja nu gör jag en insats:P
Tisdag: Jobbade..började halv 8 och slutade kl 17..sen va det bara hem kasta i sig en slev eller 2 med lite lassagne som darling hade lagat! svingott! med soltorkade tomater, fetaost o färsk basilika! Mums!
sen va det bara till att svira om till lite andra kläder för halv 6 kom katrin o hämtade mig!
Vi åkte o hämta sara o therese på jobbet... Sen bar det av till Trollhättan!
Wella hade en trend vision visning där. Som var mycket bra btw!
Från wellas visning

Onsdag gjorde jag inget alls:P bara slappa hemma:P
Torsdag jobbade jag till 20 så det blev inte så mkt då heller:P
Igår: Halv stressa lite hem från jobbet, vi skulle få lite främmat... Sara o krille skulle komma och käka lite, plus saras kompis som åxå skulle följt med... Men det blev lite ändrade planer... Så det slutade med att jag o darling åt jättegod limepippi med ris sallad o tokgott bröd helt själva:P Eller ja therese o matte kom ju men dom åt inte:P sen blev det lite pruttvin o öl och en jävla massa giutarhero! sen kom sandra o jessi förbi en sväng.. dock inte så långvarig tyvärr!
Dom va så kåta på att gå till bowlingen... och det va verkligen inte jag!
Jag kände att jag ville spara mig till idag:D Hoppas på att det kommer bli jättekul!
Ska hem till sara o krille o förkröka lite innan vi drar dit!
Synd bara att tess inte kunde följa med till katrin åxå! Men hon kommer ju iaf till sara:D
Och underbara söta lilla godingen LEO!

Mamma berätta att björn rosenström ska spela på bogrens nästa fredag! Det skulle jag vilja åka på!!!
Men jag jobbar på lördagen:( skittråkit! men jag kanske kan fjäska lite med chefen om att få vara ledig:D *snella snella*

Juste! Har ju glömt berätta! Jag har ju fått 2 små söta tvillingkusiner:D
Tilde och Ilse ska dom heta:P tokfina!
Kolla!
Båda:D




NAAAAAAWWW!!! Visst e dom fina??
De e födda fredagen den 13 februari:D

Har ju glömt att visa min fina ringar jag fick av darling på alla hjärtans dag åxå:P guuud va jag har blivit glömsk!
har ingen jättebra bild men men! Här e den iaf:



Underbarast<3

kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0