Hemma igen!

Borta bra men hemma bäst som dom säger!
Rätt skönt att ha kommit hem igen:P
Men vilken toppenhelg vi har haft! det va verkligen inte sista gången vi  åkte dit!
Helt fantastiskt!
Har fått värsta tokont i min höft! Skitjobbigt!
Har tagit en ipren nu så får vi se om det släpper, hoppas det!

Helgen då!
skutta iväg i fredagskväll:D drog nåra bärs i bilen:D gosa med astrid:D kommer på bild längre ner:P
Vi stannade på max på överby och käka lite, handla lite godis!
Plattan i mattan ner till underbara smögen:D
Har bara slappat hela helgen! så jävla skönt!
Här kommer lite bilder istället så slipper jag skriva så mkt:P

Myspys!         sötast!

           

Pussas!     


Jag får lägga ut lite mer bilder i morrn för jag e så trött nu:P Måste gå o lägga mig typ nu med en gång!
Natti natti

Kommentarer
Postat av: jessica

Hahaha! Världens fulaste hund! =)

2009-02-16 @ 11:41:36
URL: http://niceassjessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0