Kvällingen!

Sitter och dricker bubbelvatten jag:D naturell dock....inte lika gott!

Mkt bra investering ska jag säga! Sen pantar man den gammla gastuben så får man en ny ...nästan iaf..man får väll betala 30-40 kronor nånting:P

Jobbade mellan halv 8 o 16 idag! skit skönt:P då hinner man göra lite mer efter jobbet:)
Jag o sara satte upp en väggdekor på toadörren o tvättstugedörren i morse! det blev faktiskt skitbra! tyckte vi iaf!
Såhär blev det iaf:
Lite coolt tyckte jag:P

Usch det e så kallt ute nu! fast det e skoj med lite snö iaf...inte för jag har åkt pulka som jag sa men ändå! det blir lite ljusare och sen så  e det rätt mysigt tycker jag:D
Jobbigt att cykla till jobbet på mornarna dock! Halt som attan;P Höll knappt på att komma upp för backen i morse:P
Cyklar varje morgon förbi ett bageri här i Lidköping som heter Henrys, och det doftar ljuvligt när man trampar förbi där ju!!
Blir så sugen varje gång, vill bara hoppa av o köpa lite gott bröd eller någon god pralin som dom också säljer där:P
På tal om cykling så var jag o min ena babysister framme på stan i tisdags, då passade jag på att köpa ett sådant där lurvigt sadelskydd:D så nu slipper jag frysa "fjösa" av mig varje gång det blir lite minusgrader:P

Köpte lite alla hjärtansdag presenter idag åxå:P
Till darling e redan klart men det kan jag ju inte lägga upp här med risk för att han tjuvkikar:P
Men jag köpte till sandris, jessigumman o mamsen...

söta va:D säljer dessa på jobbet;D perfekt liten present tycker jag!
Det e 2 miniprodukter, en hand cream o en foot cream...
Finns lite olika typ bodylotion,bodyscrub,rengöring etc.

Kunde inte ta några fler bilder för jag va tvungen att ladda kameran;)
Måste ju ha fullt batteri till helgen när vi ska mysa på kusten:D
Jisses måste ju 17 fixa lite med det...ska åka direkt efter jobbet i möra:P
måste packa o fixa:P måste duscha åxå:S HUR SKA JAG HINNA ALLT!!!

Kanske e dags att sätta lite fart!
Avslutar med en nytagen bild:D EGO? Ja vem fan e inte det!! hahah

Kommentarer
Postat av: honey?

ja det va väll tur du inte skrivet vad du shoppat till mig, eftersom ja för omväxlings skull kikar in här lite ;P (yeah man måste ju göra det nu när du sitter i köket o grejar med det hära!:P ) pöss

2009-02-12 @ 22:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0