Uppe med tuppen!



God morgon på er!
Jag kan ju villigt erkänna att det är högst sällan som jag är vaken såhär tidigt!
haha
Känner hur morgongruset fortfarande sitter kvar i ögonen!
Jepp idag är det jag som öppnar på jobbet....får väll ta o göra en ordentlig presentation en dag..(när jag orkar)
Ska fikisch med Jessi (niceassjessi.blogg.se) efter jobbet idag:D
Sötnosen!
visst e hon fin?;)
fast nu har jag kapat av håret så det e betydligt kortare:D

Glömde ju berätta att jag var på ungdomsmottagningen igår! blöööö
Hatar att gå dit! Skulle iofs bara dit o hämta ut ett nytt recept...
Men det värsta var att när jag väl kommer dit så säger hon att jag redan har ett halvår som redan ligger på apoteket o bara väntar! Men va F*N! Som hon tydligen hade lagt in efter jag hade varit o hämtat det första halvåret..
lite surt elle!
Plus att hon säger att det räcker om jag ringer in nästa gång så slipper jag springa där o tramsa....
Ingen kunde sagt det redan i telefon när jag ringde o bokade då elle!?!?!! GAAAHH!
Nog om det!

Kanske ska färga mamma idag åxå....får se hur det blir o vad som hinns:)
Ska bli lite mörkare med lite lila slingor i;) kan nog blir bra!

Måste ju packa lite ikväll åxå! hihi
ska ju åka till smögen i morgon...direkt efter jobbet nästan så jag måste fixa klart allt ikväll typ:P
WIIIIIEEE

Nä nu måste jag skutta in på banken o fixa lite innan jag drar!
Och pussa lite på darling såklart!!!:D

Hey hoe!

Kommentarer
Postat av: jessica

Hihi! Sötis då :p Va trevligt att fika lite =) Måste kika in mig på bilddagboken då... Jessifungerar heter jag =) PÖSS

2009-02-12 @ 19:18:36
URL: http://niceassjessi.blogg.se/
Postat av: jessica

Åh! Vilken jävla bra idé du gav mig!! =) De kortet finns här emma, akta dig :p

2009-02-12 @ 20:22:46
URL: http://niceassjessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0