Tisdag!

Haj hoj! tisdag idag!!
jobbat mellan 9-18.30.
va svintrött i morse! fifan!
blev lite bättre på eftermiddagen:)
Jag och baby har precis käkat lite gulachsoppa o smörgås:D jättegott!
Vi blev bjudna att följa med till blomberg o grilla med Katrin o tobbe med baby va så trött efter allt jobb så vi sket i det:)
igår va värsta slappa dagen...gjorde typ inget på hela förmiddagen,,,
sen kom stina hit o käka lite hemlagade biffar o potatismos, sen drog vi ut på stan:)
köpte en gul tröja:P hhaha blir så full i skratt:P för ajg fattar inte varför jag köpte den:P bara för att typ..
Va halva reapriset så den va inte dyr elle nått men ändå:P så jävla onödigt:P
Sen for vi omkring lite:P typ glass p donken, elgiganten, hemkompaniet o ÖoB:D
FAN va skit dom har p hemkompaniet elle?!?! Shiet! hitta inte ens en lite sak jag kunde tänka mig att betala för..
Elle jo kanske,,, en solstol med gungfunktion.... men absolut inte det priset!



Min tröja o världens bästa matta puder enligt mig:D



stina o jag testa massagedynor på Elgiganten:P haha
värsta vibratorn i röven:P kanske vorenått:D

nä tjing tjong på er!


Kommentarer
Postat av: stina

TVÅ inlägg på TVÅ dagar ?!! Är du inte frisk :P :P

2009-07-14 @ 21:58:48
URL: http://aprilbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0