fredag igen!

då var det fredag igen...
e sugen på att göra så mkt men ändå inte...

fattar inte hur det har blivit... har blivit nån typ av öppen själ... FAN INTE BRA!!!
det e ju då sånt händer... hjärtat står på vid gavel så att vem som helst bara kan ta något vasst föremål o pressa in något vasst föremål, vrida runt några varv för att sedan dra ut o gå därifrån helt oberörd!
Det står väll öppet allra mest för just dig! och utan att veta om det använder du din dolk mer än nån annan...

so tell me!!? Is it me...or the devil?

Kan det vara så att det e jag som e blödig? HA! dum fråga:P klart det är! annars hade man ju fått respons för längesen..
så som jag gnäller o tjatar o bitchar om saker....så måste det ju vara....Men hur kommer det sig att jag inte kan låta bli?
E det nått annat som jag söker efter? Vem har dom rätta svaren?


skulle gå på bio idag med stina...men det blev inte så...
så det blev det en pizza på roma...mätt!

finns nog en hel del att printa ner....men man vet ju aldrig vem som läser här...bäst att låta bli!
lite hemligheter måste man ju ha....

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0