Ny dag och nya tag!

har vari ledig idag:) skönt som attan!
gick upp strax före 9 i morse. DUKTIG:D knalla iväg till gymmet där jag hade stämt träff med Ulrica som ska hjälpa mig igång med träningen:) Kanon! gick jättebra...inga konstigheter alls:) ska bara försöka ta mig dit sen åxå och följa upp detta:P det e väll egentligen det som är det svåraste:P Jag menar ..alltså hur jävla svårt kan det va?? VA?
För fan KARLSSON!!! SKÄRP TILL DIG!

Har haft en väldigt mysig helg förövrigt:)
Bara slappa i fredags:) va på roma o käka en pizza:P det var inte igår:P fast den va inte lika god dom jag ville att den skulle vara! typiskt!

I lördags åkte vi upp til kullen på 4hjulingen:D va supergött väder ju:P tog en fikisch med glenn o camilla på kunnekullegården. superskönt:) På kvällen va vi hos therese o pierre o käka o drack lite gött:) tog sedan en promenix hem:)

Igår va honey hos sin bror o grejja lite:) så therese o leo va här med hans lilla cykel som precis hade fått:D så jag ringde upp lillsnorpan som åxå behövde träna på att cykla så jag fick springa minsann:P phu!
sen lektes det på lekplatsen minsann! öjöjöj!
Sen va jag o handla, hängde upp tvätten och fixa lite o så....
När älskllingen kom hem kolla vi på film...Patrik 1,5
Den va rätt rolig faktiskt:P

Efter gymmet idag så var jag o sola o sen handla lite:) jag e så duktig:D
Jag o honey åkte fram till stan o käka på henrys! goottttt!!!
Sen gick vi hem till tess o drack kaffe:) var givetvis tvungen att köpa lite presenter till lillkillen som fyller år i morgon:)
GRATTIS till honom:D

hmm ja och nu e man hemma igen...honey åkte precis iväg och träna:)
sen när han kommer hem ska vi äta lite gulaschsoppa det blir smaskens:P

Bye

Kommentarer
Postat av: Stina

Ena perioden så sitter jag och klickar mig in på din sida så fort datorn är igång, inget händer. Nu har jag missat massor, för fan karlsson :P Nu är du med i rss:en så nu kommer du inte undan. Förlåt för ikväll, ska lära mig att äta bättre. Promenix imorgon ? Vet inte hur ofta du kollar här så jag ringer imorgon :D

2009-03-28 @ 22:40:55
URL: http://aprilbarn.blogg.se/
Postat av: Hannis

Hejsa Hoppsa sötnos-fia! Då har man hittat hit till din blogg då.. Underbara vår har äntligen kommit till oss!! Vi måste ses och sola o fika! Lidköping e ju underbart så här års! Pussisar från lilla hannisen...

2009-04-05 @ 11:52:52
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0