OMG!

jisses jag orkar 17 inte hålla på o skriva här hela tiden:P
men det syns nog..
händer ganska mkt just nu...både fysiskt o psykiskt...men sådär så man inte vill skriva här o så...
det kan ju vara så ibland..

känns ibland som att man bara kämpar o kämpar..men lixom inte kommer nån vart...eller får något tillbaks...
fast det e kanske så att man känner sådär till man tjötar lite med någon annan...(vilket jag kanske gör alldeles för sällan) så inser man att ens problem kanske e något man sj har blåst upp...vad vet jag...typ inget..
helvete vad opartisk jag e elle!! ha!

vet inte varför ....man har ju fan inget för det i sista ändan sen iaf:P  eller??

kanske behöver lite uppåtschack! brukar ju vara så med mig att man tar sig upp själv i sista ändan även om det e jävligt skönt när någon tar en i kragen, fast de få ggr som det händer så är det bara temporärt...
det e lixom inte på lång sikt...vilket det kanske blir mer när man tar tag i sitt liv sj...
fast den vägen e så sjukt mkt längre!!!! förljävligt... det löser sig väll tids nog.
eller så gör det inte det....den som lever får se...

Saknar en sån där trygghet tror jag...som jag hade förut...när man e så där skönt trygg i sig sj...den e som bortblåst..
tråkit..

eftersomjag vet hur det e att vara sådär trygg...så vet man ju hur man agerar som en sån person..så man blir ju expert på att verka vara på ett sätt man kanske önskar att man fortfarande va...

stadie ett när man manipulerar sig sj...lurar sig sj att man e en glad självsäker otrolig rolig underbar människa

stadie två när man inser att inte alla håller med...man tonar ner för att anpassa sig...och håller ovanstående för sig sj

stadie tre när man lyssnar mer o mer på alla andras åsikter, dom där som man inte ens hörde förut.

stadie fyra när man börjar fundera på om alla andra har rätt?

stadie fem man inser att du måste ändra på ditt yttre och inre, och den vägen e jävligt lång!!!!!

ja fy fan då e det inte kul att leva....tur att man inte e så värdelös...för det e man väll inte eller??

gonatt!

Kommentarer
Postat av: Darling

Du är INTE värdelös gumman! Jag elskar dej! =)

2009-03-18 @ 22:20:34
URL: http://niceassjessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0