ett år senare..

oj då... jag verkar inte vara nått vidare bra på att blogga ....
haha e snart ett helt år sedan.. shit:P

om två dagar e det julafton..julångesten e värre än nånsin...
har nog inte varit ute i så dålig tid med alla julklappar nån gång tidigare! PANIK!
men det blir ju  jul anyway...
åker på semester på lördag om allt gå som planerat..

fattar inte hur trött o uttråkad man kan bli...
förstår inte vad jag gjort för fel?
blir helt ursinnig... kan nån bara ta alla 112 frågetecken o kasta käpprätt åt helvete!!!
det e som sött o surt...
salt o peppar
vått o torrt
svart o vitt
....

en jul o nyår i ensamhet... hur länge ska det egentligen göra  ont...
saknar min styrka jag hade innan allt det här.. var e den!?

om jag hade planer på bebis med min partner hade jag då flytt till ett annat land...??? NEJ!!
saknar min lägenhet så grymt mkt!!!
:(
kämparglöden står på noll!
endast ditt fel...

fick finaste brevet åxå....blev rädd,glad,lättad...måste svara...eller? jo det ska jag, eller kanske inte..

måste komma på fötter nu...slut med sus o dus...

vissa som jag inte orkar prata med...

vill gå i ide ett tag.... komma tillbaka med nya krafter...

har börjat med nått fantastiskt.... aj aj men åå såå skönt!!

borde packa.... orkar inte.... måste!

Emma: Följ dina egna instinkter nästa gång! magkänslan ljuger inte...
känns som om jag har legati koma i ett par år...

Vart var jag? dags att hitta hem igen gumman! vi fixar det...bara du o jag:)

box ´n kick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0